Täna on: reede, 11.04.2025, kell on 17:35
Ajutiselt on sisselogimine peatatud


Arendus
Leht: 1  2   Järgmine »

 
   Score foorum » Draakoni legend
AutorPostitus
wtcx



aktiivsus: 0

Registreerus: 24.11.2008 Külastas: 23.12.2008

Postitusi: 1

PostPostitatud: 2008-12-09 21:45:09     Teema: Arendus


Siia v�ix teha sihukese s6numisysteemi, et saadad s6numi ja ntx saad mingi 20 k2iku v�i uue p�eva
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
lady



aktiivsus: 0

Registreerus: 18.11.2008 Külastas: 04.08.2012

Postitusi: 4

PostPostitatud: 2008-12-10 17:29:43 


v�iks jh ..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
killa



aktiivsus: 0

Registreerus: 29.11.2008 Külastas: 05.10.2011

Postitusi: 8

PostPostitatud: 2008-12-13 20:42:46 


Siin sa saad ju niigi neid k�ike iga tunni j�rel, mul on n�iteks raskusi nende �ra raiskamisega. Peale selle hakkab peale 60-70 draakonit vaikselt �ra t��tama. Usu, ma olen neid selleks piisavalt tapnud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-15 02:38:34 


Nii mul on kaks uuendust v�lja pakkuda 1)V�iks lisada rohkem rohkem loomi (hetkel on mingid t�kk poni jne.)mida osta n�iteks esimesel RDL lehe oli basiilik ja veel midagi.V�iks ka siia lisada m�ne uue looma.2)Kuna on olemas saekaater siis v�iks nened laudadega ka midagi muud teha peale m��mise n�iteks:v�iks saada ehitada endale laev, maja v�i midagi muud taolist.
Loodan et m�nda uuendust ka teostatakse!
Mjolnir.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
Carl16


piltide arv: 19


aktiivsus: 0

Registreerus: 26.10.2006 Külastas: 12.09.2021

Postitusi: 194

PostPostitatud: 2008-12-16 10:56:40 


Kas vaid suurem loomavalik nimede poolest v�i ka v�imsamaid loomi? Viimasel juhul on risk, et tasakaal v�ib paigast �ra minna (kui n�iteks mingil esimesel levelil on tasuta ravimine, kogud kohe niipalju raha, et vinge kaaslane osta.. sealt edasi on tapmine liiga lihtne).


Ehituse m�te mulle meeldib, aga mis peale laeva ehitamist laevast edasi saab? Kui viitsid seda m�tet arendada, siis selle suunapeale �ritaks kindlasti midagi lisada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-16 22:54:41 


Ei seda et loomadel on ju v�imed mis ei ole kogu aeg vaid on mingi kindel arv v�itluse k�iku(nt:t�kku r�nnak kestab 60 k�iku),ja kui lisab n�iteks basiilik siis tema eriv�ime on mingi 15 k�iku,ta on v�imas(algses oli et v�tis kaitse punktid ja r�ndepunktid allapoole ja v�hendas ka elusid oma r�nnakuid tehes kui see eest ei saanud koletis sind r�nnate...v�i midagi taolist...) aga ta on ka kallis (mingi 10000-20000 kulda ja 20-30 kalliskivi)(see on lihtsalt minu arvamus).V�in ka nende loomade eriv�imete ja hinnasuhtes abiks olla kui tekib vajadus.

Nii see laev siis...ka endale tundus see laeva m�te hea, aga ka endal j�i m�te selle kasutuse kohapeal pooleli...Ma �ritan tuua m�ne n�ite:
1)Kauba vahetuseks(kala mis on p��tud merest v�i sillalt kaubelda m�nele teisele sadamale,metall mis on kaevandusest saadud ei pea just sellele lilyle m��ma vaid ka saab kaubelda m�ne teise sadamaga)
2)Laevaga saaks ka queste moodustada(randomid:relvapoes saavad relvad otsa ja oleks vaja et keegi tooks kuskilt mujalt sadamast relvi sama ka kaitsetega.jne..)
3)Aga �kki saab ka mingeid vallutusretkeid teha(on valida kui laev valmis ehitatud kas hakkad kauplejaks v�i merer��vliks).

Hetkelised m�tted on need v�ib-olla hiljem tuleb v�imalusi juurde.

Aga muidugi ei tohi olla laeva ehitamine kerge see muudaks asja m�tetuks.(Minu arvamus:L�heb vaja v�hemalt 100 lauvirna,p�evas saad kasutada ainult k�mne lauavirna jagu,aga et seda teha on vaja ka t��tajaid kellele tuleb maksata ca~5000 kulda(v�hemalt 5000 kulda kuna kui ma olin lvl 13 siis ma teenisin oma metsak�ikude jooksul 20000+ kulda...), muidugi ei ole see asi kohe algajatele m�eldud kuna need muidu rikastuksid kiiresti ja see ka muudaks asja m�tetuks...aga kuna raskuse tase on olemas siis ei ole see ka kerge teistele kuna lauavirnu saavad k�ik �htemoodi ja selles ei tule erinevust...laev v�iks ka katki minna kuna siis on sellega rohkem tegevust ja kuna asi seonub merega on ka m�ngupoolt teised merer��vlid kes v�ivad laeva vigastada ja kulda r��vida.(hetkel k�ik)

NB!Muidugi on ka teiste m�ngijate arvamused ootadtud!


Aa ja muidugi need tiitlid nendega v�iks ka s�steem teine olla kuna ma siin panin t�hele et kui sul on tiitel "God" ja tapad draakoni �ra saad uuesti tiitli "God"-ehk v�iks olla et sa ei saa iga draakoni tapmise eest tiitlit vaid nt iga kolme tapmise j�rel v�i siis lihtsalt tiitleid juurde tuua btw iga draakoni tapmisega v�iks ka exp arv suureneda ka see muudaks asja keerulisemaks...

K�ike seda k�ll ei ole vaja teha mis ma siin olen maininud aga see oli minu poolt pakutud abi.

Mjolnir.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-20 18:14:09 


carl16 kui toimuvad uuendused siis tee siia foorumisse uus teema ja kirjuta l�hemalt uuendusest :)oleks tore
Mjolnir.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-20 18:20:18 


carl16 kui toimuvad uuendused siis tee siia foorumisse uus teema ja kirjuta l�hemalt uuendusest :)oleks tore
Mjolnir.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
kalvi


piltide arv: 2


aktiivsus: 0

Registreerus: 16.11.2008 Külastas: 25.08.2018

Postitusi: 3

PostPostitatud: 2008-12-22 21:41:20 


Oleks huvitav teada miks k�ikudele piirang peale pandi. Ja kes kompenseerib sinnakulutatud DT punktid
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
killa



aktiivsus: 0

Registreerus: 29.11.2008 Külastas: 05.10.2011

Postitusi: 8

PostPostitatud: 2008-12-23 02:29:13 


Paar ettepanekut: 1. abielu(vanas m�ngus andis v�ikse kaitsebuffi) elavdaks kindlasti k�laelu. 2. Pvp-le piirid ehk siis omavahel saaks v�idelda ainult teatava dt arvuga tegelased. Pisut t��tu on kui 30 draakonit maha l��nud tegelane v�ikseid notib. 3. Metsas v�iks rohkem ette tulla nn. paratamatuid surmasid. Hetkel puudub praktiliselt pinge. 4. vanas m�ngus oli nn. m�ts mida sai �le j��va rahaga suurendada aga summa pidi olema v�hemalt 5% su m�tsi v��rtusest. 5. Ma ei tea, mis poliitika on sul raha teenimisega aga paljudele meeldiks n�iteks v�rviline nimi v�i midagi muud sarnast. 6. Rasse v�iks samuti juurde tulla.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
kalvi


piltide arv: 2


aktiivsus: 0

Registreerus: 16.11.2008 Külastas: 25.08.2018

Postitusi: 3

PostPostitatud: 2008-12-24 14:32:02 


Need parandused oleks teretulnud
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
killa



aktiivsus: 0

Registreerus: 29.11.2008 Külastas: 05.10.2011

Postitusi: 8

PostPostitatud: 2008-12-24 23:29:30 


Ja p�ev on ilmselgelt liiga l�hike. Kui ��p�evas oleks 6 m�ngup�eva siis oleks ok.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
kalvi


piltide arv: 2


aktiivsus: 0

Registreerus: 16.11.2008 Külastas: 25.08.2018

Postitusi: 3

PostPostitatud: 2008-12-25 02:42:14 


Vana RDL oli selle koha pealt parem
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
killa



aktiivsus: 0

Registreerus: 29.11.2008 Külastas: 05.10.2011

Postitusi: 8

PostPostitatud: 2008-12-26 10:20:02 


Mitte, et keegi sooviks selle rdli teha vana m�ngu koopiaks aga need muudatused tagaksid ehk selle, et kui vana peaks ellu �rkama, ei kolita enam tagasi. Hetkel on siia oma tee leidnud p�ris mitu vana m�ngu top 10 liiget.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-27 16:21:06 


heh ka mina olin vana m�ngu yks m�ngijaid ;)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
Carl16


piltide arv: 19


aktiivsus: 0

Registreerus: 26.10.2006 Külastas: 12.09.2021

Postitusi: 194

PostPostitatud: 2008-12-31 02:12:11 


>2. Pvp-le piirid ehk siis omavahel saaks v�idelda ainult teatava dt arvuga tegelased.
hea m�te, t�epoolest v�ga ebav�rdne.
Kui suured piirid v�iks lubatud olla?

Kas peale dk piirina k�lbaks veel hitpoint/r�ndepunkti piir? Teatega stiilis: sa ei suuda end alandada r�nnates endast niipalju n�rgemat ?
Sama asi, mitu % v�iksem v�ib olla? Suuremat v�ib vist alati r�nnata :)



K�ikude arvu piir v�is tulla moodulist, mille eesm�rk oli kasutamata k�ike mingi piirini edasi vedada. Tundus asi bugine olevat, hetkel l�litasin selle v�lja.

V�rvilised nimed jmt. v�ib tulla k�nealla, aga rahaSMS'id pole eriline eesm�rk. Mis v�iks olla muud v�imalikud alternatiivid, mis teeks selle saavutamise tavalisest raskemaks, aga siiski j��ks v�imalikuks? V�in sms teenuse lisada, aga s�da j��ks rahule ilmselt ikkagi siis, kui suudaks sellele leida mingi m�istliku tasuta alternatiivi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
mjolnir



aktiivsus: 0

Registreerus: 11.12.2008 Külastas: 27.11.2012

Postitusi: 7

PostPostitatud: 2008-12-31 21:40:15 


Aga tegelt v�iks need alternatiivid minna ju ka draakoni tapmiste alla et kui tapad draakoni siis saad valida selle plussi...nu m�te on minu poolt antud.

Mjolnir.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
Carl16


piltide arv: 19


aktiivsus: 0

Registreerus: 26.10.2006 Külastas: 12.09.2021

Postitusi: 194

PostPostitatud: 2009-01-01 18:00:32 


Hetkel panin, et kui DK erinevus on �le 5 tapmise, siis n�rgemat r�nnata ei saa.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
killa



aktiivsus: 0

Registreerus: 29.11.2008 Külastas: 05.10.2011

Postitusi: 8

PostPostitatud: 2009-01-03 00:54:37 


V�rvilisi t�hti v�iks ju jagada ka n�iteks abi eest. Tiitleid, relvasid ja s�ravaid ideesid on alati vaja ju:)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
AceOfSpades



aktiivsus: 0

Registreerus: 13.01.2009 Külastas: 21.08.2020

Postitusi: 11

PostPostitatud: 2009-06-13 19:30:24 


Jaaa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
AceOfSpades



aktiivsus: 0

Registreerus: 13.01.2009 Külastas: 21.08.2020

Postitusi: 11

PostPostitatud: 2009-06-14 00:00:04 


V�iks teha ka nii et raha laristamiseks v�hemalt Cedricu juures limiidi maha v�tta et inimene rahus juua saaks
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
lillekas



aktiivsus: 0

Registreerus: 24.03.2009 Külastas: 13.06.2011

Postitusi: 2

PostPostitatud: 2009-07-20 10:06:38 


..ja n��d ma k�sin..millal hakatakse m�ngu normalselt arendama..millas l�ppeb see paigal tammumine siin..milles probleem ??..aru mai saa..kas puudus on rahast v�i inimestest v�i ajast..??
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
CsMan



aktiivsus: 0

Registreerus: 31.01.2009 Külastas: 03.05.2012

Postitusi: 4

PostPostitatud: 2009-08-18 21:58:54 


Paar asja mis vanas m�ngus olid nendest tunnen puudust. N�iteks see, et Dag Durnic �lesandeid annab (tegelt ma ei tea vb annab praegu kah aga mul pole v�hemalt �nnestunud saada). Siis �ks asi on kindlalt tatoveeringud. hmm, mis veel, M�ts, nagu Killa ka mainis. Rohkem praegu ei tulegi meelde. Aga hea, et m�ng v�hemalt toimib ja keegi sellega tegeleb. Keep up the good work :).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
Carl16


piltide arv: 19


aktiivsus: 0

Registreerus: 26.10.2006 Külastas: 12.09.2021

Postitusi: 194

PostPostitatud: 2010-03-30 17:59:16 


Puudust on inimestest ja ajast. Kui tahad kampa tulla, anna teada.
Pean tunnistama, et ma ise pole m�ngu t�kk aega sissegi loginud enam.

Kui mingeid h�id pluginaid on k�ep�rast, v�id mulle meili visata ja ei n�e p�hjust, miks ma ei peaks neid lisama.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
live112



aktiivsus: 0

Registreerus: 20.07.2010 Külastas: 08.08.2010

Postitusi: 1

PostPostitatud: 2010-07-24 21:25:31 


klannide nimekiri v�iks olla draakoni tapmise alusel mitte liikmete (:

Kui sul millegiga abi on vaja v�in heameelega aidata, olen v�ga aktiivne.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili  
   Score foorum » Draakoni legend
Leht: 1  2   Järgmine »

Vastuse postitamiseks on vaja sisse logida.

Kui sa pole veel kasutaja, siis registreeru siin.